středa 2. ledna 2013

Americká buchta podle Lůcy

Poprvé v tomto roce jsem zašla nakoupit zásoby do naší prázdné ledničky. A nebylo toho málo. Paní pokladní se mě ptala: "To ani nevypadá, že by bylo po svátcích."
"No jo, když u nás se zas budou slavit narozeniny," povídám na to:-)
A u nás v práci je takový zvyk, že vždycky doneseme pro ostatní nějakou mňamku.
Zásoby nakoupeny, teď už jen se do pečení pustit. Jako první recept jsem si vybrala "Americkou buchtu podle Lůcy". Je velmi jednoduchá a moc dobrá, recept mi poslala jedna milá dáma jménem Lůca:-)))


 
Ingredience
4 celá vejce, 1 hrnek pískového cukru (pokud použijete třtinový, dejte jej méně, asi 3/4 hrnku), 2 hrnky polohrubé mouky, půl lžičky skořice, 1 lžička kakaa, 1 prášek do pečiva, půlka hrnku oleje, cca 5-6 ks nastrouhaných jablek.

Postup: 
Vejce utřeme s hrnkem cukru, přidáme 2 hrnky polohrubé mouky smíchané s práškem do pečiva, skořici, kakaem, olejem a promícháme. Přidáme nastrouhaná jablka, znovu promícháme a husté těsto nalíjeme na vymazaný plech (já vložila pouze pečicí papír) a pečeme v mírně předehřáté troubě ( 180 stupňů, cca 60 minut).
Po upečení necháme vychladout. Buď ji jíte takto, nebo ji polijete rozpuštěnou čokoládou a posypete oříšky.


A takto vypadá, když ji polijete čokoládou a posypete oříšky




1 komentář:

  1. A hele, to je ten recept co potřebuju a jsem líná prohledávat kuchařky:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat