pátek 26. dubna 2013

Myšička Bertička

Jaro je tu a kolem mě se děti rodí jako o život (zajímavé spojení, že?). Proto vznikla další hračka, tentokrát pro holčičku. Ale jak již pár měsíců vím, jedna asi stačit nebude, těch holek kolem mě se narodí víc, uvidím, co ještě stihnu:-)
Inspiraci a návod jsem opět hledala v časopisu Marina 12/2010.
Tady Berta zaparkovala na klavíru.
Vidíte ten oduševnělý výraz?
Nyní už se přestěhovala na gauč.
A ještě jeden pohled zezadu:-)

7 komentářů:

  1. Hmm, se povedla:-)) A koukám že v klubu asi nejsi, páč jsem jí tam nezahlídla:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. A v jakém klubu? Musíš upřesnit:-) Třeba v klubu čarodějnic určitě jsem:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, je nadherna.. Strasne se ti povedla. Ajka mozna mysli klub u Bellet ..

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tak, tam nejsem, já jsem tři roky pozadu:-) Co už jiné mají, to já teprve objevuju:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, je důležité začít .. ;-)Já taky procházím staré časopisy a šiju staré projekty .. viz ten organizér ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná, mám doma tři a osvědčily se :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bertička je krásná. Docela mne láká spíchnout nějaké zvířátko pro radost. Děkuji za návštěvy u mne v blogu a za krásné komentáře. Jana

    OdpovědětVymazat