úterý 19. dubna 2016

Má sladká Karolína

Tak dlouho jsem tašku ještě nešila. Začala jsem v únoru, skončila včera.


Vyzkoušela jsem si na ní hned několikrát své poprvé... patchworková taška (top vzoru babiččiny zahrádky sešit ručně), logo vyrobené na přání, užitý kedr, boční vsadky a vše ručně lemováno. Slovo handmade je v tomto případě opravdu na místě:-) Nicméně toto byl jeden z projektů, který mě na dlouhou dobu z PW tašek opět vyléčil, raději budu kombinovat větší kusy nádherných látek, jichž je na trhu (a i u mě doma) celá řada a jen čekají na to, než do nich střihnu:-)
Není dokonalá, ale je určena pro mě. Tolik práce přece jen tak někomu nedám, že:-)))
Logo a závěrečné strojové prošití topu-to už bych ručně nezvládla:-)

Návod pochází od Bellet a z jejího nejnovějšího kurzu tašek. Chtěla jsem využít co nejvíce rozmanitých zbytků látek. Njeprve měl být přední díl stvořen pouze z bavlněných látek, ale nakonec jsem ráda, že jsem do ní začlenila zbytky různorodých riflovin ze starých kalhot, jež vznikly jako odpad při šití tašek nebo při krácení nohavic. Docela mě bavilo kombinovat vzory, v tom svém jsem měla docela rychle jasno.
Kedr

Příště bych měla tašku aspoň vycpat letáky, aby hezky při focení držela tvar, bohužel byl manžel rychlejší a všechny mi vyhodil. Takže ani kedr nevypadá, jak by měl, příště se mi snad podaří jej vyfotit lépe:-)
Zase jiný způsob přišití poutek pro ucha+ručně přišitá boční vsadka

No jo, měla jsem tašku vycpat, ale co už, že?.-)
 
Pod zipem můžete zahlédnout pepřový sprej i propisku
Riflová dvojkapsa a skobička na klíče
 
Za co jsem ale skutečně ráda-konečně mám tašku velikosti přímo pro mě. V pohodě mi do ní vejde můj oblíbený časopis, aniž bych jej musela překládat. Mám i dostatek kapes, tentokrát jsem i myslela na to, že kromě přihrádky na propisku potřebuji i jednu na pepřák, v tom nepořádku v tašce bych jej těžko hledala, kdyby bylo opravdu nutno jej využít. A málem jsem si zapomněla vytvořit zapínání na klíče, naštěstí jsem si včas vzpomněla:-) Uvnitř je zaháknut na recy kapse ze starých kalhot-v podstatě jde o dvojkapsu.

A dost řečí, však posuďte samy(i):-)
Přeji hezké dny.
H.

10 komentářů:

  1. Hani, super,super, super. To je krása a těch vychytávek. Tleskám. A také děkuji za gratulaci k naší A. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelky so fakt moc hezky zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Týýý brďo .... to chce potlesk, jsi borka!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani tak ta je super! Taky po chvilkách sešívám babičinu zahrádku, hlavně když čekám na naší Barů před školou:o)).

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, klobouk dolů! Takhle krásné dílko jsem už dlouho neviděla a líbí se mi o to víc, že ve mně evokuje mojí oblíbenou pohádkovou postavu Koralínu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji:-)
      A Koralínu neznám, budu si muset doplnit vzdělání:-)

      Vymazat
  6. ...pomalu, ale jistě....a výsledek stojí za to čekání:-) taška se mi moc líbí:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat