pátek 23. prosince 2016

Vánoční soutěž

Jak si můžete v levém horním rohu všimnout, počet zhlédnutí tohoto blogu se blíží prvnímu stu tisícům:-) Což mě neskutečně těší a jsem ráda, že se čtenářky pravidelně vrací a zanechávají milé a povzbuzující komentáře.
To mě také inspirovalo k vyhlášení malé vánočně-novoroční soutěže (krom toho budu slavit i narozeniny, mohla bych tedy soutěž nazvat vánočně-novoročně-narozeninovou:-). Pokud se chcete zapojit, stačí ponechat svůj e-mail v komentářích. Losovat budu v dalším roce, konkrétně v průběhu soboty 7. ledna 2017.
A o co soutěžíme? Nemohla jsem se rozhodnout, takže jsem připravila 2 varianty, ze které si bude moci výherkyně vybrat. A kdyby zúčastněných bylo opravdu hodně, vylosovala bych výherce rovnou dva.
1. varianta- antická taštička se zrcátkem:
 

2. varianta-rámečková taštička s červeným kapesníkovníkem:


Červený kapesníčkovník patří k posledním výtvorům, které jsem patrně letos vyrobila:



Na těchto červených jde vidět, že jsem zkoušela ušít nové "boky"-tentokrát tedy odšité rožky


Přeji Vám mnoho šťastných dní prožitých ve zdraví a s nejbližšími v tomto i v dalším roce.
Hanka

28 komentářů:

  1. Hani, přeju krásné vánoční svátky a hodně zdraví a tvořivé energie do nového roku 2017.
    Pokusím štěstí, neb dárečky jsou moc pěkné. Marie
    kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hanka,
    krásne sviatky vianočné, veselé cesty polnočné, pod stromčekom veľký dar, na Silvestra pekný bal. Na tom bale ľahký krok, potom šťastný Novy rok 2017!!!
    Darčeky sú krásne...
    Aďka
    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Také všem krásné svátky a hlavně zdraví a spokojenost :-) Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné svátky a šťastný nový rok plný 365pohodových dní :-)
    silvie.olsanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den přeji.Taky já se připojuji a skouším štěstí. Taštičky vypadají úžasně.Hezký zbytek roku.A do toho Nového moc zdraví,štěstí,lásky,a tvůrčích nápadů.Papa Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny den prajem Haničko, pripájam sa do súťaže... prajem krásne a phodové sviatky, hlavne všetko dobre do Noveho roku a ......... ♥
    fornetkaa@azet.sk
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny den prajem Haničko, pripájam sa do súťaže... prajem krásne a phodové sviatky, hlavne všetko dobre do Noveho roku a ......... ♥
    fornetkaa@azet.sk
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý deň, pripojím sa do súťaže .....do nového roku prajem hlavne zdravie,lásku, pohodu a to ostatné príde samo ....Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné taštičky.
    Připojuji se s přáním všeho nejlepšího do Nového roku.
    Narozeniny mám taky v tomhle vánočním období, slavím je zrovna dneska tak si zasoutěžím :-)
    zuzanadufkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, přeji krásné posváteční období a hodně štěstí a zdraví do nového roku.
    taky pokouším štěstí. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. VAše taštičky su krásne.Aj keď výhry sa na mňa neusmievajú ale u nás sa hovorí,že keď pán Boh dá aj motyka vystreli.Tak pokúšam šťastie.helena.vajsova@centrum.sk helga2.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné taštičky.
    Hani, přeji Ti do nového roku, hlavně zdraví, pohodu a hodně inspirace do Tvého tvoření.
    Alena
    castice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji hezké vánoce taky jsem je šila jsou moc fajn a taštička je hezká Měj se hezky bezda65@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné věci i celý blog. Přeji úspěšný nový rok 2017 prožitý ve zdraví a v pohodě a hodně tvůrčích nápadů.
    J. J. jarojan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji ke všem oslavám a výročím. Růžky odšívám na frňákovnících jak vy na těch červených, ale podle fotky jsem nepochopila jak se šijí ty druhé.... zkusím štěstí a hásím se do soutěže : dana.vlk@seznam.cz
    Vše nej.., Dana

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k prvním 100000, taky bych to už brala .-)
    Pohodové dny přeje Margita
    mibmab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné tvoření, obdivuji každého, kdo umí šít, já se pomaloučku se strojem seznamuji, když je chvilka a děti dovolí.
    Nádherné ceny, první varianta se mi asi líbí víc, ale těžko se vybírá, šikulka jsi veliká.
    Krásný vánoční čas.
    bohunka zavináč naiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné taštičky i ostatní věci. Přeji hodně radosti z další tvorby.
    ludkam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. taštičky su krásné sklánim se za tak krásnou práci děkuji a hezký a příjemný rok 2017 přeji

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Hani, přeji vše nejlepší k narozeninám (dnes?), vím, že máš přede mnou o pár dní náskok:-) Taky zkusím své štěstí jana.konkolska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji:-))))
      Ještě dva dny a budu zase starší, ehm, moudřejší (to zní lépe:-))))
      Doufám, že i letos se uvidíme v MT na kurzu:-)))

      Vymazat
  21. Jeden komentář mi přišel rovnou na mail, takže pořadové číslo 21 patří Kátě N.:-))))

    OdpovědětVymazat
  22. Haničkoooo, ja už svoju výhru mám domka chcem velmi pekne poďakovať.... setík je úžasnýýýýýýýýýýýýýý a moc sa teším...pozdravujem a prajem všetko dobré Hani...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že v pořádku dorazil a udělal radost:-)

      Vymazat
    2. Haničko, moc sa z tej výhry teším i ked sijem malokedy niečo pre seba o to viac ma to tesi....chcela som pisnut meilik no nejak nemozem nájst Tvoju adresku meilovu...... tak som pisla sem ....a velmi rada sa sem chodím inšpirovat ,ako som pisala tu domcekovu latku mam doma tak isto nieco spácham ....este raz moc dakujem a prajem nech sa darí Haničko ...
      paaaaaaaaaaaa
      Mirka

      Vymazat
    3. Mirko, moc děkuji za návraty:_) A máš pravdu, musíme občas ušít i něco pro sebe a dělat si radost. Taky to tak dělám málokdy. A pokud je můj blog i inspirací, to jsem ráda a tím pádem plní svůj účel.-) Hanka

      Vymazat
  23. Také já už mám svou výhru doma, moc a moc děkuji, obojí je krásné. Přeji pěkný den, Luďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem sama ráda, že už jsou obě výhry tam, kde mají být:-) Snad je co nejvíce užijete. A děkuji za účast:-)))

      Vymazat