neděle 19. prosince 2021

Ježíškova dílna...

 ... maká na plné obrátky.

No jo, prokrastinace může mít i negativní dopad na tvorbu, obzvláště když je termín daný a nedá se s ním hnout:-)))

Nejprve něco pro neteře. Panenky si vybraly samy již v létě na FB ve skupině Panelky

Střih: Jiříček od Fazonetky, velikost 140 a 158 (u obojího jsem nepřidávala na švy, měly by i tak být dost velké).

Materiál: Teplákovina a náplety z Funny Bunny.





Pak došlo na jednoho synovce, který si oblíbil Venoma a planety. Takže jsem mu spíchla nějaká tematická trička.

 Dole můžete vidět flíček od vody. Spěchala jsem, abych vše rychle vyfotila a mohla věci schovat.-)

Střih: Dětské triko s raglánem od Caramilly, vel. 164 (a ještě přidáno dost na délku).

Materiál: Venoma mi na přání vytiskla paní ve skupině Panelky. Modrý úplet zakoupen na www.mamilatky.cz.



Střih: Triko Basic z Prosikulky.

Materiál: Obě látky zakoupeny na www.mamilatky.cz.


Jednak zbyly ještě kousky materiálů z předchozích projektů, jednak jsem byla na nákupu v Happy Fabrics, kde jsem ulovila úplety, jež jsem hned měla v plánu využít na trenýrky (peříčka, kiwi, sovičky).

 Šest klasických pánských trenýrek jsem tvořila díky střihu, jež jsem si vytáhla ze starých Andrií.

Na jedny dětské boxerky jsem použila střih od Caramilly.

Gumu s nápisy jsem koupila u Květky.

Určitě je to projekt, ke kterému se zase někdy vrátím. Jen budu muset doplnit zásoby gum, jejich počet doma se značně zredukoval.

A nakonec jsem stihla ještě zpracovat jeden sportovní úplet z MaMi látky. Vznikly dvoje dětské legíny (délku ještě budu zkracovat podle obdarovaných holčiček na míru) a jedny dámské. Oba střihy najdete na stránkách Caramilly.


Přeji krásný adventní čas.

H.

3 komentáře:

  1. Také krásne a koľko veľa!!! Ježiško sa činil ☺, to budú bohaté Vianoce ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Myslím, že Ježíšek si může hodit po Vánocích zaslouženě nohy na stůl :).

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, díky. Po Vánocích se možná pustím ještě do věcí pro sebe:-))) A pak si hodím nohy na stůl:-)

    OdpovědětVymazat