sobota 10. listopadu 2012

Čím začít?

Již delší dobu jsem sledovala blogy jiných lidí, a tudíž bylo na čase si vytvořit vlastní. A co jsem u jiných autorů hledala? Návody a rady, které by mi pomohly v mé "nové zálibě" -šití, kterému se věnuji teprve pár měsíců a ne intenzivně, jen pokud čas dovolí. Nikdy jsem k němu vlastně neměla vztah, uměla jsem maximálně zašít díru na kalhotech. Nadchla mě však nabídka současných látek. Neustále jsem si říkala: "Z toho by se mi líbily podsedáky, to je pěkné na zástěrku, tady v obýváku by to potřebovalo oživit..." 

A tak jsem si koupila šicí stroj, pár časopisů vhodných pro začátečníky, radila se s řadou milých lidí a sem tam (někdy s větším, jindy s menším úspěchem) něco zkouším vyrobit. Občas jsem si svůj výtvor i vyfotila a uložila do počítače, takže se je budu snažit postupně vkládat, aby nezapadly v ratolišti dějin. 
 

Co dodat? Většina věcí putuje po rodině a známých, jen málo z nich opravdu zůstane i doma, ale časem se to snad zlepší (stejně jako má technika šití:-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat