sobota 12. října 2013

Babský sněm III.

Že jste je už viděli? Ano, máte pravdu. V poslední době jsem andělek našila opravdu hodně:-) Toto je snad už poslední várka, je čas se vrhnout zase na něco jiného:-)))
 
 Pipi, Sněhurka a Modřenka v akci:-)
 
 Tyhle holky jména nedostaly:-)))
Druhá andělka zleva razítko také dostala, jenom u nás řádil šotek a je schován na opačné straně křídel:-)))
Kromě nich jsem se v průběhu týdne pustila i do obalů na kapesníčky, moc se mi líbila myšlenka mít obal stejný jako kabelku, popř. dát jej někomu jako dárek, samozřejmě v souladu s barvičkami, které mají obdarované osoby rády.
 Na spodní fotce již můžete vidět, jak vypadají naplněné deseti papírovými kapesníčky.

Teď něco z rodinného houbaření. Minulý týden taťka přinesl největší pýchavku, jakou letos našel:-) Rozdělila se na menší části, které putovaly po příbuzných a k jedné mé kamarádce. U všech skončila na talíři v podobě řízků.

V pátek manžel zajel na houby, domů přivezl tuto hromadu v dvacetilitrovém kyblíku:-) Po očištění už se suší, časem z nich bude houbovka, kterou naši chlapi vaří ve velkém, pak se zamrazuje a v případě nouze (prázdné ledničky) se opět vytahuje.
A abych opět zakončila příspěvek něčím svým, manželovi jsem slíbila margotkovou bábovku. Mňam, doporučuji. Velmi snadná a rychlá příprava:-)))
 
 
Jen jsem do ní ještě přidala hrozinky, které v receptu chybí.
A to je pro tento týden vše. Děkuji za pozornost:-)

1 komentář:

  1. No pááni.... to už je velkovýroba:-)) A těch hub .... to já jít na houby a nakrmit tím rodinu, píšou o mě druhý den v černý kronice:-)))
    Jo a bábovku taky ráda:-)

    OdpovědětVymazat