neděle 9. března 2014

Levandulová, avšak přece jiná:-)

A opět ne má:-)
Mamka bude mít brzy narozeniny a jen tak mimochodem prohodila, že by chtěla nějakou pořádnou nákupní tašku. Přání budiž vyslyšeno a jedna je tu:-)
 Potřebovala jsem natrénovat všívání zipu, takže jsem ji využila i jako pokusného králíka.
Přední kapsa
Aby se do ní loupežníci nedostali, muselo být všito zapínání na zip
Vnitřní kapsa. Uvnitř (nelze vidět) karabinka na klíče. Podšívka prošita a přišita k nelepivé výztuze.





  Ještě před mamčinými narozeninami však budeme slavit ty Honzíkovy. Nedávno jsem mu stvořila pirátskou kuchařskou zástěrku, nyní jsem k ní dodělala i klóbrc pro kuchaře. 
 A s pirátskou látkou jsem již skončila, spotřebovala jsem poslední pruh, který jsem měla:-) Návod na čepici jsem nalezla zde
Nakonec jeden jarní pohled do naší zahrady:-)))
Sněženkový kobereček
Kdo hledá, najde i ... petrklíče
Krokusy na skalce
 Přeji nejen prosluněnou neděli, ale celý další pracovní týden. 
Hanka:-)))

9 komentářů:

  1. Ahoj Hanko, taška se ti moc povedla. Touto látkou se kochám vždy, když navštívím svůj oblíbený krámek. Pirátská čepice je super. ;-) Sněženkový kobereček závidím, já mám jen pár kytiček pod oknem. To musí být krásné kocháníčko. :-) Pěkný zbytek neděle. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dagmar, děkuji:-) Té látky mám doma 3 variace- na bílém podkladu, s jinak uspořádanými levandulemi:-) No prostě jsem jimi taky obklopená:_) Dvě z nich jsem dostala k narozeninám:_)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť to říkám.... ty žádné návody nepotřebuješ!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobnou už jsem jednou šila podle tvého návodu:-)

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda že ty návody nepíšu zbytečně:-)))

      Vymazat
  4. Zase pěkná taška a jarní obrázky. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Levandulová taška je parádní, zipy jsou v dnešní době nezbytné. Jinak jen zírám (a závidím) jak ti všechno pěkně kvete.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji:_) A to jsem zapomněla na sasanky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pokusný králík se, myslím, velmi vyvedl :D.

    OdpovědětVymazat