pondělí 7. dubna 2014

Kytičková dekorace

Nedělní odpoledne bylo krásné, proto jsem jej trávila hlavně ven. Nicméně jsem měla nutkání i něco rychlého a snadného vytvořit, proto jsem se večer vrhla do tvorby kytičkové dekorace na dveře či do okna. Musím říct, že to byl skvělý relax. To, o jak horké zboží se jedná, dokládají samotné dnešní fotky, na kterých lze vidět tahy mizicím fixem.

 
 

Stejným postupem jsem již vyráběla dekoraci v zimě. Původní návod naleznete u Ajky. A velmi zjednodušeně vysvětleno:
1.vytvořte sandwich - spodní látka lícem ke stolu, vatelín, horní látka otočená lícem k vám;
2. sešpendlete;
3. prošijte (nezapomeňte na střed kytičky, ten jsem aplikovala hustým cik-cak stehem);
4. obstřihněte entolovacími nůžkami a
5. provlékněte nějakou tenčí stuhou.
Výhodou tohoto závěsu je samotná variabilnost- když se vám už přestane líbit jedna vrchní  látka, prostě ji otočíte a kouká na vás zadní materiál.
Přeji úspěšný (nejen) pracovní týden:-)

7 komentářů:

  1. Šikulínka Hani! Mizící fix postříkej vodou, hned zmizí:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, hned jdu vyzkoušet. Oběma moc děkuji:_)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, moc pěkná dekorace. Takové jednoduché věci mám také ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko veľmi krásna jarna dekorácia, podarila sa ti. Pekne farby.

    OdpovědětVymazat
  5. super nápad, ukládám do hlavy :)

    OdpovědětVymazat