sobota 5. dubna 2014

Jarní podkafíčka

Březnová Marina Quilt tentokráte dorazila poměrně pozdě. Nicméně i tak pro nás Ivanka připravila šablony a vysvětlující videa k metodě šití přes papír. Ne že bych už takto netvořila, nicméně Bellet (její krycí jméno:-) postup vysvětlila mnohem lépe, než některé stránky na netu, proto jsem nyní zjistila, kde jsem dříve učinila nedostatky a rozhodně se už tohoto kreativního tvoření nebojím a určitě se chystám na další projekty.
No a než časopis dorazil, měla jsem na stole čtyři podkafíčka s jarním motivem a v oranžovobílé kombinaci, které opět poputují o nějaký ten domek dále:-)))
Spodní zelenkavou látku s kytičkami jsem získala od Ajky, která redukovala stavy materiálu. A zároveň připravuje na svém blogu skvělé projekty, návody, recepty a další reportáže, tudíž pokud jste její stránky ještě nenavšívili(y) a rádi(y) tvoříte, se zhlédnutím neváhejte:-)))
Přeji krásný prosluněný víkend.
Hanka

6 komentářů:

  1. Jejdanánku .... takovou reklamu si ani nezasloužim.... se tu normálně červenám:-))))
    Ale jsi šikulínka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty že si ji nezasloužíš? Právě naopak. K tobě chodím na špionáž a inspiraci:_)

      Vymazat
  2. Ahoj Hanko, podkafíčka se moc povedla, pěkné barvičky. :-) Koukala jsem, jak ti vše na zahrádce krásně kvete. Šitá halenka taky dobrá. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat