středa 20. srpna 2014

Holčičí záležitosti

Už když jsem ji poprvé uviděla,věděla jsem, že ji musím ušít. Ale že hned třikrát?
Všechny belletky pohromadě:-)
Návod na Bellet Kids opět pochází z dílny Ivanky Havelkové, její rukopis je pro odběratelky Mariny Quilt víc než zřejmý:-)
Taštičky mají tu správnou dětskou velikost....
 
Moje oblíbená kolekce Gorjuss panenek a srdíček...

...trvalo mi, než jsem se do nich odvážila střihnout:-)
Holčičky zde najdou celkem tři kapsičky, jedna je tajná:-))))
 
A třetí kousek

 

U nás dnes konečně vykouklo sluníčko, takže je třeba vyrazit i ven:-) Přeji krásný zbytek týdne:-)
H.

8 komentářů:

  1. No vidíš, ty napíšeš správná velikost a mě se zdá malá:-) Pamatuju, jak jsem vybalila střih a zírala jak je mrňavý:-))) A fakt je, že jsem jí ušila větší:-) A jak tak přemýšlím, ani nevím kolik jsem jich šila ... no, asi deset:-)))
    Krásné je máš, slečny budou nadšené!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš-nejprve se mi střih taky zdál strašně malý a byla jsem zvědavá, jak to tedy bude velké:-) Ale když mám kolem sebe holky ve věku 3-5 let, tak je to opravdu akorát. Od šesti let bych taky zvětšovala:_)))) A deset kousků: No tak to jsem teda fakt ještě zajíc:-))))

      Vymazat
  2. To je úrodička, majitelky budou určitě spokojené. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, sama jsem zvědavá, jak se budou líbit:-))))

      Vymazat
  3. Všechny kabelky jsou parádní, ale ta srdíčková u mně boduje :-) Hezký den. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Haní ty jsou roztomilé a koukám, že také jedna mňouká:o)))

    OdpovědětVymazat