sobota 7. února 2015

Bločky do deky V. a organizér

Do budoucí deky přibyly další bločky. Hvězda však není žádnou novinkou, prostě se mi minule barevně nevyvedla, proto jsem ji vytvořila znovu, teď už jsem s ní spokojená:-)
Hvězda v nových barvách
Zcela nový bloček
Deka se začíná rýsovat
Bločky v dolní řadě jsou o 2cm na každé straně menší než ostatní, ale nastavovat je budu až těsně před jejich konečným sešíváním.
Krom toho měla tento týden moje tchyňka svátek, takže jsem jí do sady k Denyse ušila další chybějící komponent, tentokrát organizér do kabelky (šitý podle Mariny 1/2011). Moc se mi líbí, uvažuji, že si jeden vyrobím i pro sebe:-)
Přední kapsa na zip
Zadní tři kapsičky
Jedna z nich určena pro tužku
Interiér poskytuje hodně místa a...opět hodně kapes:-)
  
Zapínání na magnet
Skrytá přední kapsa na suchý zip
Nakouknutí do zipové kapsičky
Organizér jsem šila již minulý týden, jen jsem ji nemohla zveřejnit dříve, abych nezkazila překvapení:-)
Přeji krásné dny.
H.

4 komentáře:

  1. Jéje, tys ale pilná švadlenka .... já mám teprv čtyři bločky:-)) Ale pěkně sladěné je máš.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, bločky pěkně přibývají. Bude to veselá deka. Organizér je šikovná věcička. Tchýňka má určitě radost z dárku. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)))) A radost byla, včera jsme dárek předali:-)

      Vymazat
  3. Bude to krásna deka...a organizer je špica.

    OdpovědětVymazat