pondělí 8. června 2015

Antická Vendulka podruhé

A je tu zase. Již potřetí. Nová taštička Vendulka, ideální na vycházky či jinam, kam potřebujete peněženku, mobil, klíče, kapesníky či jinou maličkost. Nic většího se do ní nevejde:-) A co je malé, to bývá i milé, snad je to i tento případ:-))))
Podruhé jsem ji šila z antické látky, do které jsem se "zamilovala". Naštěstí jí mám velké zásoby, tak je dost možné, že pár tašek z ní na mých stránkách ještě uvidíte. 
 
 
 
Nakoukneme i dovnitř
Nějaké kapsičky bychom zde našli:-)))
Prošívání na přední kapse s pomocí zesilujícího či opakujícího se stehu
Ještě jsem pomocí sady DIY (do it yourself-česky udělej si sám, zakoupeno v DIY shopu) dokončila dvě zrcátka s látkovým podkladem.
 

Jinak stále pokračujeme vve stavbě střechy, snad se práce budou brzy chýlit ke konci, tedy aspoň dříve, než dorazí přívalové deště:-)
S pozdravem
H.

8 komentářů:

  1. Tééda .... nejsi ty nějak pilná švadlenka?:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anebo nevím, do čeho jiného píchnout:-)))

      Vymazat
  2. Koukala jsem na ty Tvoje Vendulky - jedna hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, Ty jsi pracovitá. Vendulek je už pěkná řada a ta antická látka je super. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Woooou super Vendulky, tebe to ale ide... a maš aj nádhernu záhradu.

    OdpovědětVymazat
  5. Super deine Taschen bin ganz Begeistert ,bist eine tolle Schneiderin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danke, aber noch ist Raum für Verbesserungen

      Vymazat
  6. Jůůů. Hezké. Ta antika je božíííííííííííííí!!!

    OdpovědětVymazat