úterý 17. listopadu 2015

Kapesníčkovníky a další bločky do BOM deky

Manžel potřeboval nějaký dáreček na vánoční večírek. Nabídla jsem mu, že do balíčku přidám i vánoční kapesníčkovník. Ale přece nebudu šít jen jeden, ne?:-)))
Přibyly i dětské motivy, Honzík vyjádřil přání, že taky jeden nutně potřebuje:-) Asi dostane ten se Santou, ale traktůrkový je určen výhradně jeho mladšímu bráchovi:-)
 Oranžové duo:-)


 Do BOM deky jsem ušila další dva bločky:
 Kočka bude ústřední částí deky:
 Zatím se deka rýsuje takto:-) Ještě mám co dělat, pokud ji mám stihnout pod stromeček.-)
Přeji krásný zbytek pracovního týdne, snad už nebude tak uplakaný:-)
H.

5 komentářů:

  1. Vskutku .... jsi pilná švadlenka ... deka bude fakt bomba!

    OdpovědětVymazat
  2. Jedeš jak drak, na tu deku jsem fakt zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, Ty vůbec nezahálíš. Pěkná práce. M.

    OdpovědětVymazat
  4. No, to víte, při takovém počasí se ani nic jiného než šít nedá:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé Hani paráda, já tu čičinu také šila, máš to všechno moc krásné♥

    OdpovědětVymazat