středa 13. ledna 2016

Zimní kráska V.

No jo, tento střih mám moc ráda. Opět přišel na řadu i prošev dovezený z Moravské Třebové, tentokrát ale v bílé barvě. Já vím, není moc praktická, ale v reálu vypadá opravdu moc hezky, jen ji neumím nafotit. Krom toho v poslední době chodím domů spíše za tmy a fotografování venku bohužel nepřipadá v úvahu.-))) Hmmm, fotografka ze mě prostě nikdy nebude:-)))
Chtělo to tu bílou maličko oživit, proto zde přistála jedna sunbonnetka:-)))
Kromě proševu jsem využila i kousek bílé rifloviny-vstup do kapsy a ucho kabelky:-)
I propiska má svou vlastní kapsičku:-)
Jen další kapsa:-)
O kapsičku je zachycena karabinka na klíče, jen to není téměř vidět.-)
A teď už si mohu jen přát sníh, aby to kabelce v zimě opravdu slušelo:-)

8 komentářů:

  1. Hani, moc pěkná. Zajímavá kombinace matriálů a líbí se mi množství šikovných kapsiček. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Váhám, jestli to s kapsičkami nepřeháním:-)

      Vymazat
  2. Je nádherná, sněhová, kapsičková. Prostě ledová královna :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to přání sněhu se Ti už splnilo. Kabelka je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, ten prošev je takovej něžnej a přitom róbusní, moc se mi líbí .)

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka je krásná, na zimu naprosto dokonalá Hani:o)

    OdpovědětVymazat