pátek 22. července 2016

(Nejen) rámečkové peněženky

Rámečky mám doma již delší dobu, ale stále jsem nemohla sebrat odvahu a pustit se do ušití peněženek. Čas dozrál a již jsou na světě. Nakonec se ukázalo, že nejdelší fází procesu bylo našroubování samotných rámečků, neboť tím byl pověřen můj muž, kterému se do toho nějak nechtělo:-)))
Návod: Marina Quilt duben/květen 2016

Nejprve peněženka s italským motivem:

 Pohled dovnitř:-)
 Zatím zeje prázdnotou:-)))


Pod jední i druhým rámečkem se skrývají přepážky na karty:-)


Druhá vzdává čest hudebním velikánům:




 




Tuto látku jsem rovnou musela zpracovat až do posledního centimetru, tak se mi práce s ní líbila:-)))
 



H.

4 komentáře:

  1. Hani,smekám klobouk před Tebou. Tolik kásné práce. Já si na rámečky stále ještě netroufnu. Krásné léto na zahradě i u šicího stroje. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji:-)
      Rámečků jsem se se bála, ale nakonec to nebyla až taková hrůza, takže se brzy vrhnu na další:-)))
      Maruško, tobě taky krásné léto:-)

      Vymazat
  2. Jsou úžasný, ani jsem netušila, že může mít peněženka tolik přihrádek! :D Velice praktická záležitost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)
      Ideální pro ty, kteří mají v peněžence, co se do ní jen vejde (i klíče-ty mám schované mezi drobnými). Jen ty bankovky se ta ne a ne usídlit:-)

      Vymazat