čtvrtek 21. července 2016

V květinovém opojení

V Moravské Třebové jsem zabloudila do Kössa (prodejna látek) a náhodou jsem narazila na dva kousky, které mě okamžitě oslovily. Jsou hebké jako samet, jedná se o strečovou tkaninu s příměsí bavlny a PES. Neodolala jsem, koupila je a toto je výsledek mého tvůrčího snažení:-)
Návod: časopis Marina Quilt červen/červenec 2016, pracovní název Hermína



Pohled zezadu

Boční kapsa je zcela funkční



Materiál mě sice dost pozlobil, klouzal, třepil se, ale nakonec jsem ho přece jen přemohla.
Přeji hezké letní dny.
H.

2 komentáře:

  1. Hani, krásná letní taška. Máš nádherně vyladěné barvičky a perfektní vypracování. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli perfektní, přece jen já sama tam vidím řadu nedostatků, ale tak je to se mnou vždycky:_) Moc děkuji za krásná slova.

      Vymazat