pondělí 1. srpna 2016

Fáro a chňapky

Poslední dokončené projekty před dovolenou:-)
Fáro-taštička pro malé slečny podle časopisu Marina z října 2011. Jednalo se o první pokus, při dalším už své nedostatky vychytám:-)))
 



A nakonec pár chňapek pro mé blízké.Návod-časopis Marina Quilt červen/červenec 2015.





Na zadní část jsem dala zaro. Prošívala jsem strojově, jsou to "jen" chňapky, takže jsem neužila matracový steh.
Chňapka vpravo je o půl centimetru kratší, jde to i vidět:-)
Aspoň k něčemu je to deštivé počasí dobré, neláká jít ven a pracovat na zahradě nebo se projíždět či procházet po kraji:-)
H.

7 komentářů:

  1. Hani, taštička je moc pěkná. Pestrá látka s ptáčky se bude líbit. Chňapku každá kuchařka ocení. Hani, kde jsi koupila tu teflonovou látku ? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ten materiál koupiš pod názvem zaro v Polytexu. Jsou to už druhé chňapky, které jsem s tím šila, a je to super věc.

      Vymazat
  2. Hani a já s kamarádkama,jsme blízké známé nebo daleké..jen ať vím jestli se těšit taky na chňapky nebo ne :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty si usijes hezci.A kamaradky taky,jsou to holky sikovne:-)))

      Vymazat
    2. A kamaradky jste blizke,jen nekdy jste ode me daleko:-)))

      Vymazat