neděle 19. února 2017

Únorový bloček podle Leah Day

Trénuji, trénuji, trénuji:-)
Druhý blok, menší krůček dopředu, sem tam i dozadu. Když už si myslím, že docela udržím tvar, následuje cuk, drc a párám. Ale někdy se mi párat nechce:-) Ještě musím vychytat přenášení vzoru na látku. Tentokrát jsem neobkreslovala tvary za slunečného dne na okně a neprošívala některé části rovnou přes papír, jak navrhuje Leah. Minule jsem při vytahování papíru občas povytáhla i steh.
Nedávno jsem u Jamaly v rámci jejího procvičování quiltování zahlédla, že vytištěný papír projede podél vzoru pod strojem jehlou bez nitě. A poté rozdrcenou křídou přejede prsty přes vzniklé otvory, čímž se dostane na látku. Celkem to šlo, jen příště musím křídu i obtáhnout pilotem, protože jsem si ji částečně při quiltování rukou i mazala:-))))

 
 Obloučky začínají mít oblý tvar:-)
 Rovné čáry jsem projížděla kráčející patkou.
 Takto vzor vypadá na straně s velboa.
Lednový a únorový bloček vedle sebe. Okraj je tyrkysový, modrá v kytce a v drážďanském talíři je sytější, na fotce však nevynikne.
Zatím si nevím rady, jakou barvou meziproužku spojit tyto dva bločky. Potřebovala bych do deky dostat více červené, jen si nejsem jistá, že by to pak dece opravdu slušelo.
Za případné rady a nápady budu vděčná.
Přeji krásnou neděli.
H.

2 komentáře:

  1. Hani, pěkná práce. Vyzkoušej položit různobarevné proužky látky mezi bločky a co se Ti bude nejvíc líbit ,ušij. Mně by se líbila i bílá. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, ona by mohla být i ta béžová, co je na pozadí. A s těmi proužky to asi zkusím.

      Vymazat