neděle 5. listopadu 2017

V barvách podzimu a divadla

Sady, které nyní zvěřejňuji, mám došity již delší dobu, ale scházely mi rámečky, takže dodělávky závěr práce zbrzdily. Konečně je tedy hotovo a mohu zveřejnit dokončení sady k podzimní rámečkové tašce a taštičku a peněženku pro mě do divadla.
Návod na taštičky a organizér byste našli u Milky.

 









Letos jsme si s manželem udělali velkou radost a koupili si na letošní sezónu předplatné do divadla. První představení již máme za sebou, další nás čeká příští týden. To již budu vybavena menší sadou z látky, kterou mi věnovala EvikMT, když jsem u ní byla v létě na kurzu. Materiál vyšel akorát, některá místa jsem musela sešívat, když nevycházela správně na šířku, u dolarovky jsem již musela doplňit látkou z Bellusu.





 Tady jde vidět, jak to dopadne, když výrobek špatně vyztužíte. Nevím proč, místo sakonu jsem na vnitřní látku použila tenký termolín. Tím pádem je dolarovka spíše neforemná, ale pro mé potřeby bude dostačovat i tak.-)))

A protože je venku tak krásně, stroj dnes zůstane vypnutý a vyrazím ven:-)
Krásný zbytek neděle všem:-)
H.

4 komentáře:

  1. Ty černé jsou úžasné! Jako černá obloha plná hvězd, vážně krása! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, obě sady taštiček jsou kouzelné. M.

    OdpovědětVymazat
  3. ... parádní kousky a dolarovka se srovná až bude plná dolarů :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda:-) Sice v ní asi zůstanou jen koruny, ale to nevadí:_)

      Vymazat