čtvrtek 28. prosince 2017

Aby panence nebyla zima...

...v nové kolébce od Ježíška.
Moje mladší neteř dostala pod stromečkem malou růžovou kolébku pro své panenky. A tchyňka mě poprosila, jestli bych do ní mohla ušít naducaný polštář a peřinku (protože v balení bylo cosi hadrovitého, nevzhledného). Přidala jsem i "matraci":-)
Využila jsem zbytků látek, které jsem měla, proto je vše sešíváno z vícera komponentů. Dalším požadavkem byla krajka, i tu jsem nakonec včlenila.
Jako výplň "matrace" jsem použila kousek silnějšího vatelínu. A do polštáře a peřinky jsem naškubala zbytečky vatelínu, které si syslím v pytli (konečně tedy našly své využití).
Všechny vzniklé kousky jsou oboustranné, malá si tedy sadu může kombinovat, jak chce.
 






Tímto posledním letošním šitím se s vámi loučím v tomto roce a budu se na vás těšit v roce dalším:-)
H.

4 komentáře:

  1. Hani, moc pěkné ,určitě se bude neteřince líbit. M.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásný! Připomíná mi to moje dětství a dřevěnou kolébku s peřinkami, kterou jsem jako malá dostala :).

    OdpovědětVymazat
  3. Super, určite potešilo ...
    M.

    OdpovědětVymazat