pátek 19. ledna 2018

PW běhounek šitý technikou HORY

Evka P. z Eviklubu a Báječného šití věnovala minulý týden patchworku, šití ubrusu a technice HORY. Ubrus bych neužila, ale již nějakou dobu jsem chtěla ušít běhounek na televizní stolek, který by zakryl otvory po odstraněných bočnicích. Člověk míní, osud mění, ve výsledku trvalo dva roky, než mě políbila múza a nějaký jsem stvořila:-)))
Inspirací se mi stala videa od Evky, kdy v rámci PW týdne tvořila nádherný ubrus s názvem Peacock Touch. Skvěle zde vysvětlovala, jak šít touto mětodou, na co si dát pozor.
Vzala jsem tedy zbytky látek (červené a dvou odstínů šedé), jež jsem hodlala zužitkovat pokud možno do posledního kousíčku. Zbyly už jen kousky jedné červené a pár cancourků na aplikace:-)






Můj běhounek má řadu chyb, poslední jsem udělala při prošívání. I když jsem použila kráčející patku, přesto se mi látka trochu "hrnula". nicméně běhounek zůstane u mě, takže přimhouřím oči a budu dělat, že nic nevidím:-)
Přeji krásný víkend.
H.

2 komentáře:

  1. Hani,moc pěkný běhoun. A šikovně jsi využila zbytky látek. M.

    OdpovědětVymazat