sobota 16. června 2018

Obaly na mobily

Kolegyňka z práce chtěla obal na mobil. Jak jsem zjistila, má stejný jako já. Jen o několik řad lepší. Nicméně rozměry těch našich chytráků jsou stejné, tudíž nebyl problém obaly ušít a přímo vyzkoušet. Základ tvořily dva obdélníky o původní velikosti 17,5 cm x 19 cm. Vnější designovou látku jsem podžehlila nejprve Sakonem 180g + 18g/m2, poté Ronarem 160g+20g/m2 (ale ne až do švů, z každé strany jsem ubrala 1cm, aby nepřekážel ve švu). Vnitřní látku jsem podžehlila opět Ronarem 160g+20g/m2 a prošila. A bok, do něhož vsouvám mobil, je vytvořen z látky o šířce 14 cm, na jedné půlce podžehlen Novopastem 80g+18g/m2. Gumička je všita 3cm ve vzdálenosti 3 cm od pravého vnitřního okraje. Sešito, prošito (raději hned 3x, aby bylo z čeho vybírat), výsledek je tu:-)

Vnějšek v rozloženém stavu
 

Vnitřní část i s mým mobilem
 




Kolegyňka už má vybráno, snad tedy bude s výsledkem i spokojena:-))) A dva jsou stále ještě volné:-)
H.

4 komentáře: