čtvrtek 30. srpna 2018

Planetková deka-finále

Kdo sleduje můj blog, patrně ví, že jsem na začátku prázdnin tvořila top budoucí planetkové deky pro synovce. A jelikož se blíží konec prázdnin a nikam dál jsem nepokročila, musela jsem samu sebe přesvědčit, že už je čas s tím něco dělat. A stalo se. Minulý týden jsem začala s prošíváním centrálního bloku. Postupně jsem vymýšlela, jak deku proquiltovat, nakonec jsem zvolila metodu, kterou jsem si pracovně nazvala klička-smyčka-hvězdička. Prošívání je opravdu dost amatérské, protože netrénuji a snažím se své nápady realizovat rovnou:-) A nebudu asi daleko od pravdy, že synovci toto vadit nebude:-)
Takže ... tradáááááááá:
 Látky pocházejí z Báječného šití a od Jindřišky Moravcové.










Další vánoční dárek hotov a můžu zase pokračovat na jiných úkolech:-)
H.


8 komentářů:

  1. Hani, to je parádní deka. Synovec bude spokojený. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Taky doufám, že se líbit bude. Ale planetky a hvězdy chtěl, tak snad...:-)))

      Vymazat
  2. Jako amatér říkám, že tvé "amatérství" je velice profesionální :D. Deka je opravdu kouzelná! :).

    OdpovědětVymazat
  3. Je perfektná a na quiltovaní nevidím chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, vy jste na mě tak hodné:-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvostná deka. A prošívání je super. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ještě musím hodně trénovat, v mém případě to znamená - ušít rovnou hodně dek:-)))

      Vymazat
  6. Ty jsi ale kecka profiamatérka:-))) Naprosto supr! :-))

    OdpovědětVymazat