středa 24. října 2018

Hermína s kytičkami na přání

Mám dvě švagrové. Jedna si už vybrala látky na tašky, mám i určeno, kdy je předat, druhá využila již připravených kombinací, ale na svou kabelku si bude muset ještě počkat. Takže jedna po druhé:-)))
Hermína: návod z časopisu Marina Quilt, červen/červenec 2016.
Látky: květinová z Bellusu, modrá Toscana z Báječného šití, vnitřní bíločerná z Kössa.
Modrá koženka z Kampetu.




 


Ještě tu mám nastříhaný materiál asi na pět tašek, ale kdy je všechny ušiju, to sama nevím:-)))) Jelikož se mi tu hromadí řada dalších jiných šicích povinností:-) A i zahrada ještě vyžaduje mou péči.
Krásný podzim:-)
H.

6 komentářů:

  1. Hani mas moc hezka kabelka miluje tvuje prace.
    Ahojky Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna taška, nech sa majiteľke dobre nosí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Oběma děkuji za milý komentář:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Je vážně krásná, moc se mi líbí ty ozdůbky z boční strany :).

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé vyřešení ucha tašky. A barevné vyladění je moc pěkné. M.

    OdpovědětVymazat