pátek 31. ledna 2020

Zimní povlaky na polštáře a obaly na větší knihy

Kolik dní zbývá do dalších Vánoc? Naštěstí ještě dost, ale kdo je připraven, není překvapen:-)

Kupodivu mi minulý týden volala tchyňka, že nutně potřebuje pro svou známou vánoční nebo zimní polštáře, jarní nechtěla. A musela v nich být červená barva, vše ostatní bylo na mně:-) Využila jsem jeden z návodů od Evy Schwarzové, který vytvořila pro Eviklub. A toto je výsledek:-))) A protože jsem moc nepočítala, kolik dílů jsem už řízla, mám topy ještě na další dva v jiném rozměru, jen došlo červené plátno, došiju tedy až jindy:-)
Tyto dva jsou šité pro výplň 40 x 40cm, sobí látka a červené plátno od Evky z Báječného šití:

 Vzadu jednoduché hotelové či obálkové zapínání.



V době, kdy byl stroj v servise, jsem si ještě nachystala materiál na pět obalů na knihy. Dnes jsem konečně měla čas je ušít. Tentokrát jsem umístila gumičku 2cm od hrany pravé strany. Navléká se na knihu trošku jinak, ale dobře, obal lépe drží na svém místě, tak je asi budu šít častěji. Tyto obaly jsou určeny na vyšší knihy, než je standard. Ale výsledek jsem neměřila, takže přesný rozměr nevím.
























I některé látky použité na obalech jsou od Evky, zbytek je ze starších zásob.
Přeji krásný víkend.
H.

Žádné komentáře:

Okomentovat