neděle 16. února 2020

Šárka, Šárka a ještě jednou Šárka

Ze zimy příprava rovnou na léto-Šárka, tedy opravdu velká taška, do které vleze i huňatá deka. Šito ve třech různých velikostech. Návod už pro sraz ve Skotnici poskytla Ajka.

 Na první fotce je taška ještě prázdná, na další už vycpaná dekou.

Všechny použité látky mám od Evky Pálkové:-) Jako doplňkovou jsem ve všech třech případech použila kolekci Mechy, ale ta už je tuším vyprodaná.
Tato šita ve velikosti podle návodu, pak už jsem šila ze "zbytků" látek, které jsem měla ve skříni, velikosti jsem tedy zmenšovala.


Druhý kousek:




Poslední, tedy nejužší, jsem šila už na srazu ve Skotnici. Vznikla tedy jako první. Kouskem vnější látky jsem nastavovala výšku vnitřku a naopak vnitřní látkou jsem zvyšovala vnějšek:-)




Další úkol splněn a brzy se tedy budu moci vrhnout zase na úplně jiné šití-pánské tašky do divadla. Ale to zase někdy příště:-)
H.

4 komentáře:

  1. Hani, na léto k vodě jsi dobře vybavena. A už jsem zvědavá na tu pánskou tašku do divadla.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tašky teda jsou. Poslední - první ta je super. j.

    OdpovědětVymazat
  3. ... parádní trojka, líbí se mi všechny,ale ta poslední vede :-) Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou úžasné, ale ta první, růžičková, ta nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat