středa 6. května 2020

Obaly na desinfekční gely

Jestlipak jsou vám látky povědomé? Pokud 5 ze 7 ano, tak jste určitě v předchozích článcích zahlédli mé triko a tepláčky. Ano, využila jsem zbytky úpletu a teplákoviny. A další motiv je klasické bavlněné plátno, opět jeden zbytek ze skříně, kdysi jsem z něj šila pár kabelek.
Návod: EvikMT pro Eviklub, ke koupi zde.

 

 

Manžel už si svůj gelík vzal. A aby jej měl rychle po ruce, připla jsem mu jej ke kování na tašce.-)


Přeji krásný nadcházející prodloužený víkend.
H.

3 komentáře:

  1. To je pěkný! I když pro mě zbytečný, protože si tohle na ruce nepatlám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc ne, ale když jde člověk z obchodu či jezdí na kole, není to špatné. Využíváme už roky při výletech, když se chceme někde venku najíst.

      Vymazat