neděle 7. června 2020

Doplňování šatníku

V poslední době mě docela "chytlo" šití tepláčků-ať už pro děti, nebo pro mě. Na trhu je tak úžasná škála designů v úpletu či teplákovině, že je těžké pro mě něco neokoukaného nekoupit a nestřihnout do nich:-) No, nebudu lhát, dnes jsem učinila další objednávku krásného materiálu:-)

Po poslední várce 3/4 kaťat na sebe jsem nemohla střih na tepláky Anetu od Fazonetky jen tak odložit, střihla jsem rovnou na další 3 kousky (už minule jsem popisovala, jak jsem pasový díl upravovala, zvýšila, nedělala jsem překřížený pás). Jedny jsou z hrubší teplákoviny (vpravo) ze skupiny Funny Bunny na Facebooku, druhé z vesmírného úpletu z mamilatky.cz (určeny na kolo), třetí (s proužky) budou sloužit jako domácí kalhoty (z nějakého PES materiálu z Kössa v Moravské Třebové).



Aby toho nebylo málo, chtěla jsem vyzkoušet nový střih a návod na čepičku Toničku z Eviklubu. Návod teprve na e-shop přijde, zatím je přístupný jen předplatitelkám. Jako materiál jsem zvolila zbytky teplákoviny. Na zkoušku to stačilo, ale příště bych ji raději ušila z plátna. Přece jen je teplákovina celkem těžký a příliš měkký materiál, nedrží tak hezky tvar.
 Pro potřeby focení je čepice vycpána papírem:-)

Poprvé jsem si vyzkoušela potahování knoflíku.

A to nejlepší na konec. Ušila jsem si jedno triko do práce.
Materiál: viskozový úplet a viskoza z Mami látek.
Střih: Triko s raglánem od Caramilly.
I zde proběhlo jedno poprvé-lemovací gumička v průkrčníku.


Kousek tohoto materiálu mi ještě zbyl. Původně jsem chtěla ušít ještě sukni, ale na tu už nezbylo:-)

Přeji příjemný pracovní týden.
H.

4 komentáře:

  1. Ačkoliv jsem se šitím oblečení dokonce živila, tak dnes už se musím hodně přemlouvat i k ušití trenýrek. Hluboká poklona před tvým šitím. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to bych vůbec netipovala. Ty jsi pro mě především vynikající PW švadlenka. A ty už jsi měla dávno předtím natrénováno:_)))

      Vymazat
  2. Vesmírný úplet nemá chybu, hned bych věděla, co s ním!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, opět jsi ušila pěkné kousky. M.

    OdpovědětVymazat