pátek 31. července 2020

Trička pro mé chlapy:-)

Ano, je to tu zas:-) Jdu prudit s triky:-)

A proč jich mám najednou tolik? Noooo, potřebovala jsem dárky na narozeniny pro synovce, přidala jsem šití na Vánoce (manžel, tchán)... a nakonec ... musela jsem uvolnit místo ve skříni na další materiál, který jsem si objednala:-)

Střihy: pánská trika ve velikosti XXL podle Shape, dětská trika od Petry z www.prosikulky.cz (velikost 152 a 158).

Materiál: panel s Avengers z látky Birdie, ale už jej nemají, ostatní z www.mamilatky.cz.







U tohoto kousku jsem musela rukávy ušít z jiného bílého úpletu, nevyšel mi materiál.


Triko pro synovce ve velikosti 158.


Přeji krásné léto:-)
H.

P.S. Po publikování tohoto článku jsem došila ještě jedno triko z kolekce látek s ozubenými koly, střih podle Caramilly (dětské triko s raglánovým rukávem, vel. 164), podle ní jsem šila i přiložené ponožky ve velikosti 39-40.
Poprvé se mi podařilo průkrčník našít lemem dopředu. No, snad to nebude pro nositele velká tragédie:-)



A nakonec jsem splnila ještě jeden úkol od tchyňky-potah na polohovatelnou židli. Vlevo starý potrhaný originál, vpravo můj výtvor.

A teď už je to vážně vše.-)
H.

7 komentářů:

  1. Hani, moc pěkná práce i hezký materiál. Já se úpletu ještě stále bojím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem pár let odolávala, ale nakonec mé obavy byly zcela zbytečné. A výsledek vidíš sama:-)

      Vymazat
  2. Jsou peckový, hlavně Avengers, moje srdcovka :).

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsi výkonná, super. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, ty už ideš, ako by si mala manufaktúru a 4 robotníkov! Absolútna paráda!!!

    OdpovědětVymazat