sobota 7. listopadu 2020

Co bylo a nebylo třeba

Co bylo třeba? Venku je dnes tak krásně, že jsem vytáhla všechny své batůžky Charlie a vyfotila je spolu na naší skalce:-) A nyní už je mohu v klidu schovat. Ještě si počkají, než je Ježíšek někomu nadělí:-)



Tohle byla spíše taková zábava, nic, co bych musela nutně dělat. Ale co mě čekalo a do čeho se mi faaaaakt nechtělo - obal na gril. Říkáte si, co je to za blbost? Noooo, můj muž a bratr měli takový sen, který si letos splnili. Pořídit si ohromný gril, kde můžete i prase opékat. My, ženské, které raději utrácíme za jiné věci (samozřejmě důležitější), jsme odmítaly jim na toto penízky dát (stálo to opravdu dost peněz). Ale chlapci se nedali a vymysleli si, jak si peníze na něj obstarat. Ani vám nebudu psát, o co šlo. Nebojte, vše bylo legální:-) Po několika měsících si tedy našetřili, gril koupili. Poté si můj muž vymyslel, že by se na něj hodil nějaký potah, nejlépe nepromokavý, aby chudáček (gril) netrpěl. Měla jsem tu zbytky batohoviny, možná stanoviny, či co to byl za materiál. Jednoho večera jsem se vrhla do díla a bylo. Lehce kubistické dílo, ale účel plní. Náš nový gril má tedy i nový kabátek:-)

Pohled zepředu:-)
Pohled z jednoho boku.

I ucho jsem mu přidala, aby se dal dobře sundávat, případně někde bokem pověsit.

Majdy na mamilatky.cz probíhala přes Eviklub velká objednávka bambusu. Ne všechen dorazil, ale co přišlo, sstálo za to. Včera jsem do jednoho půlmetříku, který jsem si zkušebně vzala na spodní prádlo, střihla. Oboje šito podle Caramilly. Trenýrky manželovi ale nevyhovují, příště musím zajistit jiný střih. Ale kalhotky pro mě jsou super, určitě časem našiju víc kusů:-) 

Nakonec vkládám pár fotek, které pořídil můj manžel při večerní procházce se psem.Máme za domem krásný kopec.


Mlha na ... v údolí:-)
Vítejte v naší ulici.

Pro tento týden je to tedy vše. Užijte si nádherných podzimních dnů:-)

H.

6 komentářů:

  1. Noční fotky jsou super! Ta poslední je až skoro zimní...

    OdpovědětVymazat
  2. ... parádní šití, baťůžkům to venku moc sluší, kalhotky jsou luxusní a vůbec: všechny fotky jsou nádherné
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, pěkné šití. Paráda, že jsi mohla vytvořit i něco pro manžela. Chlapíkům se šitím moc často nedaří zavděčit. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi sa mi páčia batôžky v tom jesennom červenom lístí ... nádherné! Škoda, že to lístie nevydrží dlhšie, fakt to dáva fotkám vyšší level ... Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat