sobota 14. listopadu 2020

Když nemáte vrtuli u zadku...

 ...můžete ji mít na hlavě:-)

Nový projekt z Eviklubu-čepice s vrtulí.

Šily se rychle, využila jsem zbytky teplákoviny, sešito všude možní. Nahoře je možno dokonce protáhnout culík, takže tyto mé kousky jsou určeny hlavně pro malé slečny z mého okolí:-)))

A že jsem využívala opravdu zbytky a kousky látek, je nejvíce patrné na té spodní, nejmenší. A pak i na vnitřcích čepic.


Největší vyšel z obdélníku 50 x 60 cm. Ty další jsou o něco menší. Na dospěláka či větší dítě bych ještě nějaký ten centimetřík do šířky přidala, délku 60 cm bych nechala.

Nakonec jsem opět zkoušela ušít trenýrky pro manžela. Tentokrát jsem rozstříhala staré Andrie. A ve skříni našla dětský úplet, který už by nikdo z rodiny na oblečení nechtěl:-) Výsledek sedí dobře, takže určitě ušiju další.-)

Přeji krásný podzim.

H.

6 komentářů:

  1. Čepičky jsou parádní. Já teda z úpletu vůbec šít neumím.

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipný nadpis, ještě vtipnější rozuzlení :D. Dírka na culík by se mi asi i hodila :).

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tebe už vôbec nevadia zatvorené obchody :) Ušiješ všetko, čo potrebujete!!! Super čiapočky!!! Krásny deň! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak třeba sednout do cukrárny s holkami na kafe bych si zašla.-)

      Vymazat
  4. Hani, parádní čepice i trenky. Jdu hledat nějaký úplet a pokusím se vyzkoušet. M.

    OdpovědětVymazat