úterý 1. prosince 2020

Adventní pozdrav

I u nás se v pondělí rozsvěcovala první svíčka na adventním věnci. Letos jsem jeho tvorbu zazdila a poprosila jsem kolegyni, zda by mi nechtěla tuto dekoraci vyrobit. Souhlasila. A já se mezitím mohla věnovat jinému tvoření.

Ježíškova dílna postupně plní své závazky vůči své rodině. Co tedy vzniklo? Dalších pár kousků trenýrek. Tentokrát jsem rozstříhala staré Andrie, které mi posloužily k výrobě vlastního střihu. Ještě jej nemám zcela vymazlený, ale pro začátek jsem spokojená. Gumy s nápisem Original jsem koupila v e-shopu zde. Vyrábějí se u nás, jsou tkané, velmi příjemné na nošení.

 Ze zbytků teplákoviny jsem ušila přes třicet odličovacích tamponů.

U Jindřišky na m-látky jsem nakoupila vaflovinu (utěrkovinu) s krásnými potisky. Bohužel zimní a další lákavé motivy byly příliš rychle vyprodány. No nic, třeba příště. Tyto tedy poslouží jako dárky.




A aby bylo jasno, doma nesedím jen u NB nebo za strojem. V neděli na mě čekalo nádherné překvapení. Za okny poletoval sníh, na zahradě už ležela krásná bílá pokrývka.

Pohled z našeho balkonu.
Takto jsem viděla naši zahradu z ložnice.
Procházka lesem.

Druhá adventní neděle před námi. Kdoví, co nám s sebou přinese:-)

H.

7 komentářů:

  1. Svícen je moc hezký, vytváří příjemnou atmosféru :).
    U nás se sníh překvapivě drží a zítra má připadnout další, tak jsem na tu adventní nadílku zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné a originální trenýrky, líbí se mi ty vzory :) Svícen je krásný, kolegyně je šikovná. Přeji adventní pohodu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, v Tobě má Ježíšek dobrého pomocníka. Věnec s andělem vypadá elegantně, máš šikovnou kolegyni. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani opäť to máš všetko veľmi pekné. Chválim aj kolegyňu, za veniec. Ja už pár rokov robím 'akože' veniec - doslova len poskladám 4 sviečky, niečo zelené a malé gule, šišky, hviezdičky na tanier. Tie gule a šišky sú po cca 1€ za celý balík v Pepcu alebo podobnom obchode ... proste rýchlo, lacno a celkom efektne to vyzerá, dám možno pri tretej sviečke foto na blog ... A ešte ma zaujali utierky, lebo som včera obšívala tiež :D Ja mám z látky Miruš, tiež majú teraz celkom pekné vzory a rozhodne sú tam utierkoviny dlhšie (akurát že teraz majú poštovné na SK 10€ :D ), ale ty si v Čechách, tak ak máš ešte málo utierok, mrkni https://www.metraz-latky-mirus.cz/Latka-Latky-Metraz/vafle ... Určite tam nie je taká histéria kolo toho ako na m-látky :D Som sa nejak rozkecala - krásny adventný čas Ti želám ♥ Marta

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, díky za tip.Teď zásoby na výrobu utěrek mám, ale schází mi zimní motivy, bude třeba doplnit.-))))
    Připravila jsi mi krásné a příjemné ranní počteníčko.-)

    OdpovědětVymazat