neděle 28. února 2021

Křídla motýlí

Pokud vás u tohoto příspěvku napadlo, že jsem v poslední době nějak zatížená na motýly, nemýlíte se.-) A ještě vás s nimi minimálně v jednom příspěvku budu prudit.-)

Kolekci All a Flutter z Báječného šití jsem měla schovanou ve skříni již delší dobu, teprve nyní jsem si ušetřila trochu času a vytvořila sadu zářivých, jarně až letně laděných polštářků, které nám prozáří gauč a křesla. Musela jsem sice na zadní straně sešívat i pidi zbytečky, doplnit žluté polštáře o látku z kolekce Ombré Scroll, protože ta správná doplňková mi už došla, ale nějak to dopadlo.-)







Takže zase příště:-)

H.

3 komentáře:

  1. Hani, krásné polštářky.Jsou hezky barevné - optimistické. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle malované ještě skousnu, jsou krásně vybarvené :), nejlepší je ale stejně Bezzubka :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezzubka je náš domácí miláček, na vše dohlíží:-)))

    OdpovědětVymazat