úterý 20. dubna 2021

Za ostnatým drátem

V poslední době mi šití nešlo vůbec od ruky. Nicméně jsem se hecla a další rozpracované projekty dotáhla do konce. Konkrétně dvoje legíny pro mě (krátké a dlouhé), tričko, kraťásky a boxerky pro synovce k svátku.

Návod: legíny a chlapecké boxerky podle Caramilly, triko a kraťásky podle střihu na tepláčky ve velikosti 158 z Prosikulky.cz.

Materiál: úplet s ostnatým drátem a guma s nápisem Selfie z patchworkobchod.cz, modrá teplákovina a náplet od Evky z Báječného šití.




Na boxerkách už jsem využívala tak malé zbytky, že jsem kraje musela jen olemovat, nezahnout, na to už nezbyl materiál.

Přeji příjemnější dny, než jsou ty, které máme v posledních měsících za sebou.

H.


5 komentářů:

  1. Fuuuha, to je doslova štýlové ... krásna práca!!!

    OdpovědětVymazat
  2. A hecla jsi se přímo parádně, smekám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, máme za sebou smutnější období, takže výběr barev byl jasný.Ale jaro přináší i nové začátky, tak by teď mohly začít i barevnější kousky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vybraný vzor se mi moc líbí 8-)

    OdpovědětVymazat