neděle 4. července 2021

Bílá pěna, láhev orosená...

...nám teď v létě v parných dnech docela chutná:-) Proto jsem neodolala pivnímu úpletu u Majdy.  Původně jsem si myslela, že mi materiál vyjde na dvě pánská trika (nebo aspoň na jedno pánské a jedno dětské), ale to jsem se přepočítala. Triko jsem šila pro svého otce, ten jen rád širší a delší. Takže ani velikost XXXL podle Shape nestačila, musela jsem ještě malinko upravit. Poprvé jsem vyzkoušela výstřih do V trochu více profi způsobem, jaký nás učila Evka v letošním oděvním kurzu v Eviklubu. A musím uznat, tento způsob se mi hodně zamlouvá, určitě ještě párkrát použiju.

Kromě obligátních rozměr jsem obdržela požadavek ještě na kapsičku. Taťka ji využívá na mobil, ten musí mít stále u sebe:-)))

A protože ještě nějaké odstřižky zbyly, ale na dětské triko už by to nevyšlo, střihla jsem na dvoje trenýrky. U obou použit střih od Caramilly, jednou na pánské, podruhé na chlapecké boxerky.

Guma na nich - Selfie od Jindřišky Moravcové, Original zakoupen na Gaťátka galanterie.

Chlapecké...

Pánské...



 

V mezičase pracuji ještě na jiném projektu, tentokrát patchworkovém. Takže to sice vypadá, že si dávám dlouhou pauzu, ale nebojte, do konce prázdnin jej snad dokončím:-)

H.

3 komentáře: