pondělí 2. srpna 2021

Mí kostlivci

Popravdě, těch je trochu více, ale ukážu jen ty, které mám v plánu letos dokončit:-)

Začala bych projektem Edyty Sitar, který začal myslím na jaře pod názvem Mystery Quilt 2021. Výsledkem má být deka. Plánuji ji v zemitějších tónech, uvažuji totiž, že příjemcem se stane muž, respektive můj otec, který bude na podzim slavit kulatiny. 

Jednotlivé bločky mají velikost 4,5 palců. A je jich opravdu dost:-) Nepočítala jsem je, stejně jako počet dílků, z nichž vznikly. Ale na výsledek se už teď moc těším, snad vyjde dobře:-) Veškerá bavlna pochází z Báječného šití.


Dále mám rozpracovány čepičky. Šití pro dobrou věc je v plném proudu a myslím, že se na podzimním jarmarku, jehož výtěžek poputuje do kasičky SONS Nový Jičín, budou dobře prodávat. 

Návod: na kulatou čepičku od Caramilly a z Pattydoo.


Tak nějak jde v mých stopách i synovec, který se rozhodl, že zkusí pro svou mamču ušít chňapku na narozeniny. Rovněž začal na jaře a dokončil nedávno. Vyzkoušel si, co to jsou "zámečky" v PW, řezání, sešívání více vrstev, prošívání na termolín. Původně chtěl jeden kus, ale protože teta špatně navigovala při stříhání protilehlé strany rukavice, musely nakonec vzniknout dvě. Jsou veselé, barevné, jsem na toho našeho puberťáka hrdá:-)

Návod: časopis Pepitta říjen/2020.



A nakonec jsem si nechala to, co mě v poslední době hodně překvapilo a udělalo mi radost. Vyhrála jsem na FB látky ve skupině U Melluzínky:-)

Mellu přidala nejen krásný vzkaz, ale ozdobila i obálku moc pěknými razítky:-)

To se zase bude někdy krásně tvořit:-) Moc děkuji.

Přeji krásné dny. H.

Žádné komentáře:

Okomentovat