pondělí 9. srpna 2021

Čepičky pro SONS

První kostlivec dokončen. Pomalu se blíží termín k odesílání hotových výrobků na charitativní prodejní akci pro SONS, takže jsem se také musela hecnout a došít čepičky různých velikostí, o nichž jsem psala v minulém příspěvku. 

Zdroje materiálů jsou různé-Kösso Moravská Třebová, Báječné šití, Mami látky. A možná jsem na nějaký ještě zapomněla. 

Střih: Caramilla, Pattydoo.

Velikost: podle střihů se jedná o velikosti 46 až 60.

Kulaté čepičky podle Caramilly, vel. 55.

Tady ještě z druhé strany.

Začínáme s přepadávacími:

Vel. 46.

 

Vel. 50.


 

Nejvíc jsem jich našila ve velikosti 54.


 

Vel. 60 (ta už je pro dospěláky).


Když jsem vše uložila zpět na hromadu, vypadá to takto:



Budu doufat, že se budou líbit a dobře prodávat:-)))

H.

1 komentář: