sobota 5. února 2022

Šaty pro Annie Wilkesovou

Znáte knihu Misery od Stephena Kinga? Možná ještě známější je filmové zpracování Misery nechce zemřít. Tahouny celého příběhu jsou v podstatě jen dvě postavy, spisovatel Paul Sheldon a bývalá ošetřovatelka Annie Wilkesová, jeho fanynka číslo 1:-)

Nedávno Kingův bestseller četl můj synovec. Každou chvíli mluvil o tom, co se dozvěděl, porovnával knihu s filmem (ten jej k této beletrii přivedl, má jej totiž hodně rád). A jak toto souvisí s mými šaty?

Zrovna jsem fotila mé nové mikinošaty (ano, jsou hodně podobné těm z minulého článku, využila jsem zbytky materiálu), když přišel. Viděl je na zemi a prohlásil, že to jsou šaty pro Annie Wilkesovou a mám tak nazvat i tento dnešní příspěvek. Připomínají mu její zástěru, kterou nosila, prý v nich prostě vypadám jako ošetřovatelka. Sama jeho názor samozřejmě nesdílím, ale něco na tom možná je:-)))

A tady je výsledek:

Střih: šaty Martha z Makeristu. Vrchní díl má dvě varianty-s řasením a bez. Já zkoušela nařasenou verzi, ale vůbec mi neseděla, už bych ji znovu nešila. Musela jsem tedy díl upravit.

Materiál: modrá teplákovina a náplet z Funny Bunny, lemovací gumička z Daja látky, potištěná teplákovina od MaMi látky.

Možná ještě přece jen prodloužím rukávy, nějak moc jsem je při úpravě délky uřízla. Na nošení jsou ale neuvěřitelně pohodlné, to už mám vyzkoušeno:-)))

Přeji krásný víkend.

H.


3 komentáře:

  1. Hani, to máš vtipného synovce. A stále obdivuji Tvé šití z úpletů. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to vtipálek, jsem zvědavá, co vymyslí příště:-)))

      Vymazat
  2. Hani no to sa šije, keď máš súkromného redaktora a korektora ... alebo ako sa volajú tí, čo redigujú články :) Ale je to milé ♥ Šaty sú super a ja sa už teším na tú záplavu nohavičiek, čo máš nastrihanú !!! :D Možno dovtedy synovec niečo zaujímavé zasa prečíta :D Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat