čtvrtek 3. března 2022

Květy pro mého rytíře

Po delší době jsem se opět vrhla na šití nákupek. Manžel měl totiž narozeniny, chodí často do obchodu a požadavek na novou tašku podal (ale ne písemně) již před delším časem.

Čas dozrál, konečně jsem vybrala typ, který bych chtěla vytvořit. Sáhla jsem po návodu Stela od Ajky.


Vnější i vnitřní látky a hnědou koženku jsem pořídila v Báječném šití. Červenou v Kampetu Frýdek-Místek. Sítotiskové panely jsme tvořili s manželem na dovolené v muzeu v České Lípě.


 

Je dost velká, i manžel ocenil, kolik se toho do ní vejde. 




 

Mě nejvíc zaujalo samotné řešení vnitřní kapsy. Jen místo suchého zipu jsem oproti návodu použila magnet. 

I ucha jsem prošila, aby více vydržela.

Manželovi se verze pro něj líbila. Ucha hned podrobil zkoušce, pořádně za ně tahal, aby zjistit, zda vydrží jeho super těžké nákupy. A dámská verze? Možná poputuje dál, sama ještě nevím.

Přeji krásné dny.

H.

9 komentářů:

  1. ... Hani, luxusní tašky/nákupky, krásná práce! Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ani se nedivím, že je manžel spokojený. Tašky jsou super.
    A ještě jednou moc díky i za Janu , za rychlou odpověď emailem. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. To je odvaha, červená taška :D, ale je krásná, ne, že ne :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné tašky, to sa bude luxusne nakupovať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc.-)))
    Červená taška je u nás tak nějak zdomácnělá, prostě u ženských oblíbená barva. Roky jsem ji pak nesnášela, ale nakonec jsem jí přišla na chuť:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám červenou ráda, akorát s červenou taškou k nám vždycky chodila tchyně a tak je to pro mě jako rudý hadr pro býka 😅.

      Vymazat
  6. Ahoj Hani,
    mně se moc líbí, obě. Vypadají, že toho odnesou opravdu dost.
    Paráda.

    OdpovědětVymazat