neděle 17. července 2022

3 x messenger Timmy

Tento projekt jsem začala šít na srazu v Moravské Třebové. Ale protože času bylo málo a aktivit mnoho, odvezla jsem si jej nedokončený domů. Dnes se mi podařilo došít poslední kus. 


Návod: messenger Timmy z kabelkového kurzu v Eviklubu. Nyní k zakoupení i samostatně (ale také podstatně dráž).



Tajná kapsa dělá parádu, ale může i sloužit na uchování něčeho, co potřebujete mít rychle po ruce, např. kapesníky. Ke každému messengeru jsem kapesníčkovník i ušila.






Látky a hnědá koženka pocházejí z e-shopu Báječné šití. Šedá a červená koženka pořízeny v Kampetu.





Doporučuji vyzkoušet. Velikost je vhodná akorát na letní procházky, vleze do něj vše, co potřebujete mít po ruce.








 Uzavřeno. Je čas se vrhnout na další projekt:-)))

H.

4 komentáře:

  1. Jsou perfektní! Mamka si něco podobného nedávno pořídila a nemůže si to vynachválit :).

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, děkuji. Jsem z nich nadšená a bude se mi s nimi těžce loučit.

    OdpovědětVymazat
  3. Sú úžasné, všetky!!! Aj mne by sa veru taká zišla, musím si nájsť čas ... Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat