středa 24. srpna 2022

Obaly na brýle a kapsička

V poslední době jsem toho celkem dost našila, ale jednotlivé příspěvky musím rozkouskovat, neboť ve výsledku část z nich budu předávat jako sadu v sobotu mé tetě k šedesátým narozeninám. Takže co kdyby náhodou zabloudila na můj blog? To raději nebudu riskovat a i pro vás to bude malé překvapení:-)))

Začneme tedy zvolna, obaly na brýle a kapsičkou. Oba návody pocházejí z kurzu Zbytkohrátky z Eviklubu. Už je v předprodeji podzimní kurz, takže neváhejte. Obal na brýle s přihrádkami na tužky (tzv. cvakačky) pochází z lednového kurzu 2022. Kapsička je staršího data, Evka mě ji učila již dříve, když ještě Eviklub neexistoval.

Materiál na obaly: modrá a oranžová jsou lonety, které už mám v syslírně také nějakou dobu, ani nevím odkud. Vnitřní látky a tunýlek na pružinu) jsou bavlny z různých zdrojů, kostkovaná pochází z Kössa v Moravské Třebové. Černou látku jsem dostala od Evky z Báječného šití.




Materiál na kapsičku: zlatotisk na černé je již delší dobu v Báječném šití zcela vyprodán. Ale zlatou koženku si můžete objednat tamtéž, když Evka vyhlásí další akci. Na sklad je moc nebere a v předobjednávce se dají zakoupit za výhodnější ceny. 




Pokračování tedy zase příště:-)

H.

1 komentář: