pátek 19. srpna 2022

Patchworková výstava ve Valmezu 2022

Po roce opět patchworkové Vánoce.-))) Tentokrát ve Valmezu. Znovu jsem s Evkou sedla do auta a jely jsme prodávat. Sama jsem ulovila několik zajímavých kousků materiálu, které určitě potřebuji:-))) A v závěru dne jsem se šla pokochat nádhernými quilty a jinými výrobky šikovných švadlenek.

Začneme tedy u Evčina stánku-tedy u Báječného šití - šťastná majitelka.

Moje maličkost.

Jiný úhel pohledu na náš stánek.


Mezi jinými prodejci byla např. Dagmar Bohatá.


Nebo Danuše Březinová.

Vedle nás se prodávaly krásné výrobky a panely látek.

Zavítala jsem i do Fajné galanterky.

A pak jsem šla zhlédnout všechny nádherné deky a menší výrobky.



















Slunce svítílo, krása střídala nádheru, co víc si přát:-)

H.

2 komentáře:

  1. Jedním slovem - paráda ! Tam by se mě taky líbilo... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To si mala krásny výlet - aj si bola užitočná pri predaji, a aj si si užila nádhernú výstavu!

    OdpovědětVymazat