neděle 10. září 2023

Moje letní charitativní šití nejen pro SONS

Začala bych těmito srdíčky. Už jsem je chvíli měla rozešité, naplněné dutým vláknem, ale ještě bylo k dokončení přidat sušenou levanduli. Vloni byla verze šedých a červených kousků, letos jsem přidala modré.


A tady už jsou zabalené v celofanu, aby co nejdéle vůně vydržela uvnitř výrobku a nevyčpěla.-)

Ještě zbyla levandule na jeden miniprojekt. Pytlíčky plněné dutým vláknem a levandulí, vhodné například na ovonění skříně.-)

 Ani ty jsem nezapomněla zabalit.

 

Gumičky do vlasů ze zbytků úpletů:


Čepice pro dospělé onkologické pacienty. Využila jsem střih na čepici Jana od Fazonetky.

Požadavek zněl, aby byly oboustranné. Z jedné strany vzorované a z druhé  jednobarevné. Vzniklo celkem 13 kousků ve velikosti L a XL.


 Látky na ně jsem zakoupila v akci u Majdy.

A nakonec chňapky. Látku mi kdysi někdo věnoval, abych ušila něco na nějakou charitativní akci. Konečně splněno. Z druhé strany jsem použila zaro, aby co nejdéle vydržely a brzy se nepropálily. Obě strany vyztuženy. Bavlněné plátno jsem prošívala s rounem, zaro s nelepivým termolínem vyšší gramáže, asi 180g .


Výrobky na SONS akci Šití pro dobrou věci už jsou tedy připraveny. A vy nám prosím držte palce, ať se nám charitativní prodej vydaří.

H.

5 komentářů:

  1. Hani , tolik pěkných výrobků ! Držím palce, aby se prodej vydařil. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky doufám, že zájem bude i nadále pokračovat:-)

      Vymazat
  2. Všechny výrobky jsou krásné, srdíčka a pytlíčky se už dlouho chystám vyrábět s klienty, jsem zvědavá, jak dopadnou :).

    OdpovědětVymazat