neděle 6. října 2024

Valentýnky

Únorový kurz Eviklubu z roku 2024, šito na srazech v Příboře na jaře a v létě, dokončeno nakonec v srpnu doma:-) Teprve teď jsem se dostala k nafocení.

Taška je velmi prostorná a dá se nosit jako batůžek, crossbody, kabelka (po sundání všech popruhů).

Materiál: kočárkovina (černá a vzorovaná), vyztuženo akorát dno ronarem. Vše i s ozdobou na kávové tašce koupeno u Evy Zálešákové (najdete ji na FB).

 
Uvnitř  jsou dvě kapsy a popruh na klíče.

Kávová je pro mě, fialovou se budu snažit poslat dál.-)))

 
Vepředu jsou další funkční kapsy. Já do nich schovala popruh z batůžkové verze.

Crossbody verze:

 


Funkční kapsy vepředu, které ale nejsou otevírací:


Ty černé jsou uzavíratelné na magnet:-)))


Boční pohled:




Poslední pohled, tentokrát kabelková verze:


Přeji krásné podzimní dny a přikládám foto věnce, který mi vyrobila moje kolegyňka.

 H.

4 komentáře:

  1. Hani, opět skvělá práce. Taško-batůžky se mi líbí. Přeji pěkné podzimní dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, tak to je ale mega pecka!
    Krásný zbytek víkndu přeji :).

    OdpovědětVymazat