středa 7. srpna 2013

Opět v námořnickém, i s medvědem:-)

Je horký letní den a jen pobyt u vody už nezabírá, ručičky už by zase chtěly tvořit:-)
Vojtíkovi se blíží třetí narozeniny, takže jsem mu narychlo spíchla jeden oboustranný klobouček k bazénu.Vyfotila jsem jej na své oblíbené modelce, nekecá mi do toho a drží pózu:-)




Pohled shora:
 
Ještě před dovolenou jsem si nastříhala materiál na medvědí polštář, inspiraci na něj jsem nalezla na stránkách www.kurzyproradost.cz. Taky poputuje k jednomu malému kloučkovi, ale až za pár měsíců, tzn. na Vánoce:-)
Medvěd stojící...
...ležící...
 ...zezadu...
...a z detailu:-)

Tak a to je pro dnešek vše, příště zase na shledanou:-)))

2 komentáře:

  1. Téda ty jsi pilná včelka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty ses krásně rozjela .. když koukám na ty kloboučky, taky by se mi jeden hodil .. asi si ho budu muset taky spíchnout ;-)

    OdpovědětVymazat