neděle 24. listopadu 2013

Či a či a či, či, či... aneb kočičí set podruhé:-)

Odvěcí nepřátelé ... kočky a myši! Tak jak dát dohromady roztomilá koťátka a upištěné hryzalky?
Jak už jsem psala, zamilovala jsem se do kočičí látky. Jedna paní uviděla můj minulý batůžek a rozhodla se, že jej chce rovněž pro svou vnučku společně s peněženkou na krk. No ale ona má ty vnučky vlastně dvě. A jak víme, holky by si mohly závidět, proto jsem musela vytvořit ještě další batůžek a peněženku. Ale aby mladé slečny věděly, který je čí, bylo nutno zvolit jinou látku. A myslím, že vybrala perfektně.
 
 Kočičí set už jsem tu měla, sice v jiné kombinaci, ale celkem podobné. V čem se liší? Černou šňůrkou, jednou naservírovanou myší, delšími ramenními popruhy (65 cm) a jednou kapsou (nyní nedělenou na dvě části). 
 

Myší set je to samé, jen s jiným vzorem. Vlastně šňůrka je béžová a kočku jsem na něj nepřidávala.
  
Ještě foto peněženek...
 
V podstatě jsem touto tvorbou chtěla přijít na jiné myšlenky, uletěl mi můj sedmnáctiletý korelák. Samozřejmě mou vinou. Stále ještě doufáme v jeho návrat, i když už nastupuje zima. Ale pochybuji, že po těch letech by měl nějaké orientační smysly. Možná už je za kopečky a někdo si jej vzal domů do teplíčka.

A to je pro listopad asi vše. Příští týden už začne advent, tím vám přeji poklidné období očekávání příchodu Páně.

1 komentář: