pondělí 4. listopadu 2013

Či a či a či, či, či...kočičí set poprvé:-)))

S kolegyní z práce jsme podlehly kouzlu kočičích látek. A nejsme v tom samy, ozvala se mi ještě jedna paní, která mě poprosila o sadu batůžku s peněženkou pro děti, takže jsme narychlo musely "kočky" ještě dokoupit. A že to byla fuška, neboť jsou v řadě e-shopů již vyprodány nebo jsou nabízeny s barevným podkladem, jenž mě až tak neoslovil (růžový, modrý, bílý,...).
Ve výsledku mi vzešla první sada výrobků, sice ještě není úplná, ještě k ní něco dotvořím, ale nedalo se odolat, musela jsem se s vámi podělit o tu kočičí radost:-)
 
 
Střihy pocházejí z časopisu Marina, z dílů 10/2010 a 5/2011.
Po ránu se už začíná ozývat paní Zima, je třeba se na ni řádně připravit. U Otylky jsem zakoupila návod na konstrukci čepice, avšak mně se moc nepovedla, jak jsem zjistila, je určena pouze pro pružné materiály. Vnitřní část tvoří flís, ale protože jsem ji chtěla mít teploučkou a hezkou, použila jsem i termolín a bavlněnou vnější látku. Výsledkem je čepice, která je bohužel malá tomu, komu měla být určena. Nicméně zítra se zastaví kolegyňka s miminkem, tak jí ji věnuju:-)
 
A nakonec je již třeba pomalu chystat dekorace na dobu, kdy nám za okny bude poletovat lehounký sníh a budou se stavět sněhuláčci:-) Návod jsem nalezla zde.
A co ten s velkýma očima? Toho si pomaloval synovec, abych jej prý nikomu nedala. Nakonec řekl, že je to strašák. A pak si ho odnesl domů:-)
Všem milým čtenářkám a návštěvnicím blogu děkuji za krásné a povzbuzující komentáře.

4 komentáře:

  1. Ahoj Hani, jsi šikulka, batůžek je supr! Šila jsem ho už dvakrát, klučičí, ale tak pěkný jsem je neměla:-)))
    Jé a sněkuláčci, jsou supráčtí! Ještě čepičku bych jim dala a koště do ruky:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, máš pravdu, i synovec říkal, že jim něco chybí:-) Až je budu dávat do květináčů, zkusím je dozdobit:-)
    Maruško, děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten setík je naprosto perfektní Hani, kočky prostě jedou:o)) a čepička i sněhuláčci, super. Ty sněhuláčky by jsem potřbovala také za okna:o).

    OdpovědětVymazat