středa 28. října 2015

Kapesníčkovníky

Chtěla jem stvořit něco malého, nenáročného, ve větším množství a zároveň upotřebit zbytky látek, které mám. Sáhla jsem tedy po osvědčeném návodu na tyto frňákovníky. Jsou velmi praktické a dá se na nich vyřádit s nepřeberným množstvím barviček a vzorů. Lemovala jsem je zakoupeným saténovým šikmým proužkem.


Kapesníčkovníky jsou ideálním dárkem, když chcete věnovat něco malého, ale hezkého a praktického. Zásobu tedy mám:-))))
Užijte si krásný sváteční den.
H.

6 komentářů:

  1. Jé, to je boží! :D Nic podobného jsem ještě nikdy neviděla, hodilo by se mi to do práce, tam po nás chtějí mít každý balíček kapesníčků označený, že jsme ho zaplatili a neukradli v práci :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čímž chci vlastně říct, že bych z nich servala obal a jim by po tom bylo houby, když by měl takový hezký domeček :-).

      Vymazat
    2. Jako vážně? To koukám, co si někde nevymyslí.
      Mám ti jeden poslat? Klidně mi napiš na miksulka@email.cz, jaký sis vybrala a adresu.
      H.

      Vymazat
    3. Děkuji ti, jsi milá, ale vypadá to, že se do toho pustím sama, látku už mám a ten návod je super, tak ještě trochu času a bude to. Moc díky za inspiraci! :-)

      Vymazat
    4. Není zač:_) Ať se dílo daří, určitě udělají hodně radosti:-)

      Vymazat
  2. Hani, to je parádní soubor dárečků.M.

    OdpovědětVymazat