neděle 4. října 2015

Zpátky na safari:-)

Poslední kousky do sady pro Elenku k safari dece:
1. povlak na IKEA polštář
Opět quiltováno kytičkovým vzorem

Povlak se zaoínáním na zip, jezdec vykukuje v dolní části
2. vlaječková girlanda (šito podle Mariy Quilt srpen/září 2015, ale určitě byste našli návod i jinde na netu)
Z líce zvířátka, z rubu proužky:-)
 
Obrázky se opakují, tak jen ukázka detailu.
Užívejte babího léta. 
H.

10 komentářů:

  1. To je přímo ZOO girlanda, fakt paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, parádní quiltování u žirafek a super girlanda. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda teta, Ty nezahálíš! Já žasnu. Jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  4. Vaau to je fakt hezky ses dobra Zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, to quiltování je parádní.. já mám z něj ohromný respekt a o to víc to obdivuji u jiných ;-). Jsi šikula!

    OdpovědětVymazat
  6. Aničko, strašně ráda o tobě po děsně dlouhé době opět slyším. Snad už je v životě lépe a šití je pro tebe opět radostí:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Hani :-), snad je .. a věřím, že bude ještě lépe .. A právě znova začínám se šitím i vytvářením blogu, protože mi vypršela nějaká doba, kdy jsem na něm nebyla :-( :-)

      Vymazat
    2. Budu držet palce, ať se vše daří!!!

      Vymazat